6.09.2011

Bądź pewny siebie, miej cele!

Jedno zdanie, a zawiera wszystko na czym powinien skupić się człowiek. Pewność siebie nie pozwoli Ci na upokorzenia ze strony innych. Masz własne zdanie, nie ulegasz presji, jednocześnie słuchając co inni mają do powiedzenia. Od kiedy ja stałam się bardziej odważna w tej kwesti, moje życie troszkę stało się inne. Weźmy na przykład ostatnią sytuację w dużej hali handlowej, gdzie kobieta od układania towaru próbowała mi wmówić, oczywiście charakterystycznym wulgarnym tonem, że rozpakowałam rajstopy (czego robić nie wolno). Ja oczywiście tego nie zrobiłam, tylko ktoś przede mną i próbowałam jej to wytłumaczyć. No ale jednak to wymagało kłótni :), ku zdziwieniu innych kupujących. Trudno! Zawsze trzeba postawić na swoim, zwłaszcza jeśli ma się rację. Także polecam Wam nigdy nie ulegać innym, którym wydaje się, że ich zdanie jest zawsze tym ostatnim. Kurcze jaki wykład... Tak jakoś wzieło mnie na przemyślenia ;))



















 Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiwanie. Z góry dzięki.

Polecam Wam przecudną piosenkę, która jako jedna z nielicznych potrafi mnie wzruszyć. 



7 komentarzy:

  1. Zgadzam się, trzeba walczyć o swoje i jeśli wiemy, że mamy rację trzeba o tym głośno mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze trzeba wyznaczać sobie nowe cele i nie poddawać się przy ich realizacji:) to kształtuje nasz charakter:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoje racje trzeba udowadniać, a co! :) Pewnośc siebie to podstawa. Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za Twój komentarz:-) Bardzo fajny pomysł na blog, zdjęcie nr 2 jest przepiękne! Będę Twoim pierwszym obserwatorem!:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks for the post on my blog,
    beautiful photos!!
    kiss
    www.feedyoufashionmind.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za komentarz:) bardzo mi miło:)świetne zdjęcia! będę zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje za odwiedziny :* Pewność siebie jest mega ważna, choć czasem przyznam szczerze mi jej brakuje..
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń