9.09.2011

Upał w Żywcu i śnieg w Tatrach.

No i spadł śnieg! Narazie tylko powyżej 1900 m n.p.m., ale jednak. Dzisiaj rano naprawdę było mi zimno, pierwszy raz od nie wiem kiedy musiałam ubrać płaszcz i buty z kożuszkiem, które ostatnio kupiłam przygotowując się na jesień i zimę (na zdjęciu). Jeszcze tydzień temu w upalne popołudnie wybraliśmy się nad jezioro Żywieckie niedaleko Żywca. Miejsce przepiękne, stąd masa ludzi pływających rowerkami wodnymi i żaglówkami po nim. My niestety nie skorzystaliśmy, ale uwieczniłam ten rój :) Niedaleko też znajduje się góra Żar z niezwykłymi widokami, polecam! A tak poza tym to szukam pracy :) na miesiąc, bo później wracam do Krakowa, ale chyba jednak nic nie znajdę. Złożyłam podanie do KFC i zobaczymy co z tego wyjdzie. Wbrew pozorom strasznie trudno jest znaleźć pracę w Polsce, zarówno młodym jak i starszym osobom. Bez znajomości w jakiejkolwiek branży ciężko znaleźć coś sensownego i w miarę dobrze płatnego. Na przykład kiedyś słyszałam o ofercie pracy 14h/dziennie za 5zł na godzinę. Po prostu szczyt głupoty...






























Botki które kupiłam są megawygodne i wbrew pozorom świetnie się w nich chodzi :). Przeszłam dzisiaj w nich chyba 5 km i nic mnie nie boli. Polecam Wam taki model ;) na FOTO


7 komentarzy:

  1. Piękne widoki! Buty świetne, uwielbiam koturny:-) Tylko tydzień temu... bu, wróć piękne słońce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna pogoda! :) W Krakowie zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia. Masz rację, z pracą jest ciężko- bo i pracodawcy nie potrafią dać konkretnej oferty, w większości wykorzystują pracowników za marne grosze... A te buciki są cudowne! ;)
    Obserwuję i będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaale piękne widoki! a z pracą jest bardzo ciężko, młodych przeważnie wykorzystują za grosze :/
    świetne buty!

    zapraszam :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd dokładnie jesteś ? bo ja z okolic Żywca mianowicie z Kocierz Moszczanickiego ;)

    http://lukasz-hudecki.blogspot.com/2011/09/style-by-ilo.html - potrzebuję 30 komentarzy pod tym postem , by ten sklep pojął ze mną współprace :) liczę na Was !

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięuję za komentarz ;)
    bardzo fajne zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ponownie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń