15.09.2011

Listopad - i wiem na czym stoję!


Chcieliście kiedyś przesunąć się w czasie np. o miesiąc? Aby to co w ciągu tego miesiąca ma się wydarzyć było już za Wami? Ja tak mam właśnie teraz :/ Jestem w beznadziejnej sytuacji, jutro mam egzamin, ale nikt nie wie o której. Kobieta nie odpisuje na maile. Nie wiem czy po sześćdziesiątce tak trudno jest się nauczyć korzystać z internetu, czy jest aż tak zajęta. Jeszcze na dodatek jestem zmuszona spotkać się jutro z moją byłą pracodawczynią, bo pożyczyłam od niej kiedyś książkę do ekonomii, więc muszę ją wkońcu oddać. Na dodatek moje koleżanki chcą wynajmować już mieszkanie w Krakowie, a ja jeszcze nie znalazłam konkretnej pracy. No po prostu masakra! W tym wieku ludzie nie powinni mieć tylu zmartwień, bo później będzie jeszcze gorzej. Jedyną rzeczą którą wiem na pewno jest to, że gdy nie będę mogła znaleźć pracy w swoim zawodzie po studiach, to albo znajdę bogatego męża (w co wątpię :)), albo (co bardziej prawdopodobne) wyjeżdżam do któregoś z potrzebujących krajów jako pomoc misjonarzy. Wbrew całej swojej rodzinie, ale trudno, wolę robić coś pożytecznego niż się tutaj marnować i pracować za grosze na zmywaku, mając mgr...

A poniżej przedstawiam Wam mojego pieska, a właściwie suczkę Piksię :)

























Polecam Wam utwór który kilka lat temu całkowicie podbił moje serce, napewno znacie :) 



 

11 komentarzy:

  1. jeszcze będzie dobrze, zobaczysz! nie ma się co przejmować. ;)

    xoxo V.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie piska jaki słodziak :D
    ładne lakierki oraz słodziutka dziewczynka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaczek z tej suni.
    Nie denerwuj się, jeszcze będzie dobrze, zobaczysz, chociaż muszę przyznać, w Polsce dobrej pracy się nie znajdzie.
    Ozdoba? Hm, ozdabia mi zęby i je prostuje, dwa w jednym :p
    Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny piese3k;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A no widzisz, życie, ale nos do góry i mantra studentów - "będzie dobrze";-) Świetnie wygląda nowy nagłówek z tytułem:-) Psina świetna, kocham zwierzaki! Pozdrawiam i gratuluję świetnych zdjęć!;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać, każdy ma problemy. Mnie też niestety nachodzą.
    Zdjęcie pieska cudowne;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego ja właśnie choruję i mam urlop od wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chcialabym cofnac sie w czasie...ale tak naprawde niczego w zyciu nie zaluje:)
    masz cudowną suczkę. ma słodka mordkę i bardzo mądre oczy:) zakochalam sie w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj , z pracą w Polsce jest ciężko .... takie życie ;/ Bardzo ładny piesek :) Obserwuję i również zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak już niestety bywa, ale na pewno znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie:)
    co do zdjęć - piesek jest uroczy, a nawet z pyszczka przypomina mi trochę moją Sunię ;))

    OdpowiedzUsuń