28.08.2011

Idzie zima...

No chyba niestety trzeba już pożegnać się z latem. Jeszcze wczoraj taki upał a dziś normalnie szok termiczny :). Współczucia dla osób które za parę dni zaczynają naukę w szkole. Ale z drugiej strony lepiej chodzić do szkoły gdy jest nie za fajna pogoda, bo nie żałuję się później słońca. Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc, a później już tylko ziiiiiimaaaa....brrrrrr
Pomyślałam, że wrzucę parę fotek które zrobiłam telefonem ostatniej zimy w Krakowie, tak dla przypomnienia (oby ta zima też była tak łagodna). Nie wiem dlaczego, ale kiedy patrzę na niektóre z nich to chcę zimę, wiem masakra no ale cóż taka już jestem: w lecie zimy, w zimie lato, chyba jak większość z nas...
A i jeszcze wrzucam piosenkę z tych które gdy mi się spodobają słucham ciągle, na okrągło, w kółko :D 




     








5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) otagowałam cię w kolejnej zabawie - 10 pytań kosmetycznych więc jeśli masz ochotę to zapraszam na mojego bloga tam jest więcej szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziękuję;) dopiero zaczynam, ale na szczęście Kraków znam:)
    zapraszam do obserwowania bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog:) piekne zdjecia

    zapraszam do nas i zachecam do obserwowania, jesli sie spodoba:)

    fashion-ache.blogspot.com
    xx k&M

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :) ja lubię jak spadnie pierwszy solidny puch, wówczas gałęzie drzew wyglądają jak polukrowane :) w ogóle jak napada to świat wygląda tak bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia i widzę kraków! :) super. dodajemy do obserwowanych? ;)

    OdpowiedzUsuń