24.08.2011

Jak gorąco...to nad wodę!

Masakra jaki upał! Ale za to opalenizna piękna - złocista :) Nie ma jak orzeźwienie w wodzie gdy na zewnątrz skwar, dlatego też tak zrobiłyśmy. Trochę niezaplanowanie, bo miałam zamoczyć tylko stopy ale wyszło że byłam cała mokra, moja siostra i siostrzenica zresztą też :) Siostra trochę nie z własnej, lecz przymuszonej woli :)(tak tak taka już jestem). Przez to ciepło nie mogę się skupić na nauce, a za miesiąc mam egzamin i nie wiem co to będzie jak nie wezmę się za siebie, no ale cóż ciepło nie może się zmarnować :) Zrobiłam kilka fotek nad rzeką, zwróćcie uwagę na pozy mojego pieska.













                          

6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się zdjęcia odbitych stóp w piasku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a pies jest rewelacyjny ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki zwłaszcza to 7 :)
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko raz kąpałam się w zalewie w te wakacje, pogoda nie zachęcała:)

    OdpowiedzUsuń